بازدید 3096

باند سارقان مسلح طلافروشان کیفی دستگیر شدند

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۴ سارق مسلح و ۴ مالخر طلافروش کیفی در محورهای مواصلاتی استان فارس و کهگیلویه و بویراحمد شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۲۳۷۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۰ 16 May 2024


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، سردار کیقباد مصطفایی در بیان جزئیات خبر دستگیری باند سارقان مسلح، اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه از طلافروشان کیفی در محور های مواصلاتی استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد موضوع، ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه مأموران با انجام اقدامات پلیسی گسترده 4 نفر از سارقان مسلح به همراه 4 مالخر را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند، افزود: مأموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیر زیادی طلا و جواهرات مسروقه، 2 دستگاه خودرو سواری، یک قبضه اسلحه کلت کمری و مقادیر قابل توجهی مهمات جنگی اسلحه کلاشینکف کشف و ضبط کردند.

رئیس پلیس کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: متهمان در بازجویی‌های اولیه به 3 فقره سرقت طلافروشی در محورهای مواصلاتی استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد اعتراف کردند.

مصطفایی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند، بیان کرد: مردم باید پلیس را در تامین امنیت جامعه یاری کنند و اخبار و گزارشات خود پیرامون فعالیت قاچاقچیان و هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت جامعه را با شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج